Veelgestelde vragen

Kopen

Hebben jullie ook een winkel waar ik langs kan komen?
Oroblu heeft geen eigen winkel, maar we hebben wel veel verkooppunten waar je de collectie van Oroblu kunt kopen. Je vindt deze verkooppunten onder het kopje Verkooppunten Oroblu.

Hoe zit het met de BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Bestellen

Mijn e-mailadres is veranderd, hoe kan ik dat in jullie bestand veranderen?
Je e-mailadres kun je eenvoudig wijzigen door met je gebruikersnaam en wachtwoord (menu-item "Mijn account") in te loggen, en daar te kiezen voor de optie "Account informatie". Hier kun je het e-mailadres wijzigen, en eventueel ook je naam en wachtwoord.

Hoe geef ik een adreswijziging door?
In je account kun je zelf je (factuur)adres wijzigen door in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord en daar te kiezen voor Profiel.

Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?
Je kunt direct beginnen met bestellen. Je kiest artikelen door de juiste kleur en maat te kiezen en ze vervolgens in het winkelmandje te leggen. Zodra je klaar bent met je bestelling, ga je naar het winkelmandje en kiest voor "Ga door naar afrekenen". Wanneer je de stappen volgt, kom je automatisch in het scherm waar je je gegevens kunt invoeren. Wanneer je nog geen klant bent, ontvang je per e-mail een bevestiging van je aanmelding. Deze mail dient beantwoord te worden om je e-mailadres te bevestigen. Daarnaast ontvang je een email met de details van je bestelling.

Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Alle bestellingen worden op werkdagen binnen 24 uur na ontvangst van de bevestiging van je betaling verzonden. Alle bestellingen waarvoor de betaling voor 16:00 uur 's middags door ons zijn ontvangen, worden nog dezelfde (werk)dag verzonden. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra wij je betaling binnen hebben en wanneer je bestelling verzonden wordt

Betalen

Welke betaalmiddelen accepteren jullie?

  • iDEAL
  • Creditcard (Visa, American Express of Mastercard)
  • Vooruitbetaling per bank / Bank Transfer
  • Bancontact/Mister Cash (Belgie)
  • Belfius
  • ING Homepay
  • KBC
  • Maestro
  • Betalen na ontvangst

Is het wel veilig om met een creditcard te betalen?
Voor het accepteren van creditcards maken wij gebruik van de internetkassa van Multisafepay. Transacties met creditcard worden secure afgehandeld. U kunt een beveiligde website herkennen aan het slotje onder in het scherm tijdens het betalen.

Ruilen en retourneren

Wat is het herroepingsrecht en hoe maak ik daar gebruik van?
Het herroepingsrecht houdt in dat je het recht hebt om binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgaaf van redenen de koopovereenkomst te ontbinden. Om van dit recht gebruik te maken dien je de bestellling conform artikel 6 van onze leveringsvoorwaarden te herroepen.

Waarom moet ik de portokosten betalen voor een artikel dat ik omruil?
De portokosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Bij ruilen zijn de verzendkosten voor het nieuwe artikel voor rekening van Oroblushop.nl. Frankeer voldoende. Eventuele strafport voor te laag of niet gefrankeerde post van retourzendingen nemen wij niet voor onze rekening. Bij retourneren stort Oroblushop het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst terug op je rekening.

Klachten

Heb je een klacht over een artikel of over (de bezorging van) je bestelling?
Indien je een klacht hebt dan vragen wij je een e-mail te sturen naar shop@oroblu.nl. Gelieve in deze e-mail het ordernummer en je telefoonnummer te vermelden, zodat wij eventueel telefonisch contact met je op kunnen nemen. Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met je oplossen.

Ik heb een klacht over de afhandeling van mijn vraag of probleem, wat nu?
Mocht je niet tevreden zijn over de afhandeling van je vraag of klacht, of ben je niet tevreden over onze handelswijze dan kun je je klacht kenbaar maken bij de stichting Thuiswinkel Waarborg.